Czy w celu spełnienia szczegółowego kryterium dostępu nr 6 - Wnioskodawca musi określać we wniosku o dofinansowanie dokładną tematykę szkoleń zawodowych, z zachowaniem warunków wskazanych ww. kryterium? Czy prawidłowym rozwiązaniem byłoby np. założenie w projekcie, że tematyka szkoleń zostanie wskazana na etapie opracowania IPD, tak aby w pełni odpowiadały na potrzeby zrekrutowanych Uczestników, a we wniosku o dofinansowanie zostanie zawarta wyłącznie deklaracja Wnioskodawcy, iż szkolenia będą spełniać wymagania określone w kryterium dostępu nr 6 tj. min.30% Uczestników uzyska kwalifikacje/kompetencje umożliwiające podjęcie zatrudnienia w zawodzie opiekun osoby starszej/niesamodzielnej lub asystent osobisty/asystent osoby z niepełnosprawnościami, a pozostali Uczestnicy nabędą lub... - Regionalny Program Operacyjny WUP Łódź

Czy w celu spełnienia szczegółowego kryterium dostępu nr 6 - Wnioskodawca musi określać we wniosku o dofinansowanie dokładną tematykę szkoleń zawodowych, z zachowaniem warunków wskazanych ww. kryterium? Czy prawidłowym rozwiązaniem byłoby np. założenie w projekcie, że tematyka szkoleń zostanie wskazana na etapie opracowania IPD, tak aby w pełni odpowiadały na potrzeby zrekrutowanych Uczestników, a we wniosku o dofinansowanie zostanie zawarta wyłącznie deklaracja Wnioskodawcy, iż szkolenia będą spełniać wymagania określone w kryterium dostępu nr 6 tj. min.30% Uczestników uzyska kwalifikacje/kompetencje umożliwiające podjęcie zatrudnienia w zawodzie opiekun osoby starszej/niesamodzielnej lub asystent osobisty/asystent osoby z niepełnosprawnościami, a pozostali Uczestnicy nabędą lub...

Print Drukuj
Zgodnie ze szczegółowym kryterium dostępu nr 6 w ramach konkursu nr RPLD.08.02.01-IP.01-10-001/19 z treści wniosku powinno wynikać, że co najmniej 30% uczestników projektu objętych formami wsparcia w zakresie nabywania lub podnoszenia kwalifikacji/kompetencji uzyska kwalifikacje/kompetencje umożliwiające podjęcie zatrudnienia w zawodzie opiekun osoby starszej/niesamodzielnej lub asystent osobisty/asystent osoby z niepełnosprawnościami. Natomiast pozostali uczestnicy takich form wsparcia nabędą lub podniosą kwalifikacje/kompetencje w zawodach uznanych za deficytowe na obszarze realizacji projektu zgodnie z wykazem zawartym w Barometrze zawodów 2018 - Raport podsumowujący badanie w województwie łódzkim.
W związku z powyższym opisując tego typu formy wsparcia we wniosku o dofinansowanie projektodawca powinien:
  1. określić tematykę i zakres szkoleń zawodowych planowanych do realizacji pamiętając o tym, że muszą one być zgodne z kryterium nr 6
lub
  1. zaznaczyć, że zaplanowane szkolenia zawodowe nie zostały określone, ponieważ będą realizowane zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami uczestników projektu, jednak wnioskodawca zakłada, że co najmniej 30% uczestników projektu objętych formami wsparcia w zakresie nabywania lub podnoszenia kwalifikacji/kompetencji uzyska kwalifikacje/kompetencje umożliwiające podjęcie zatrudnienia w zawodzie opiekun osoby starszej/niesamodzielnej lub asystent osobisty/asystent osoby z niepełnosprawnościami, natomiast pozostali uczestnicy takich form wsparcia nabędą lub podniosą kwalifikacje/kompetencje w zawodach uznanych za deficytowe na obszarze realizacji projektu zgodnie z wykazem zawartym w Barometrze zawodów 2018 - Raport podsumowujący badanie w województwie łódzkim.
Informacje o publikacji dokumentu