Ze względu na typ projektu rozwój usług placówek wsparcia dziennego oraz innych alternatywnych form opieki dla dzieci (powyżej 3 roku życia) i młodzieży służące integracji społecznej oraz zapobieganiu patologiom i wybrana grupę docelową, zasadne jest założenie, że każdy uczestnik projektu, który w okresie 4 tygodni po zakończonym udziale w projekcie skorzysta z szeroko pojętego kształcenia (np. zajęcia językowe, zajęcia informatyczne itp) poza projektem to liczony będzie do przedmiotowego wskaźnika.
Jak należy odnieść wskaźnik “liczba osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym poszukujących pracy, uczestniczących w kształceniu lub szkoleniu, zdobywających kwalifikacje, pracujących (łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek) po opuszczeniu programu” do projektu zakładającego wsparcie młodzieży służące integracji społecznej oraz zapobieganiu patologiom i rozwój kompetencji kluczowych? - Regionalny Program Operacyjny WUP Łódź
Jak należy odnieść wskaźnik “liczba osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym poszukujących pracy, uczestniczących w kształceniu lub szkoleniu, zdobywających kwalifikacje, pracujących (łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek) po opuszczeniu programu” do projektu zakładającego wsparcie młodzieży służące integracji społecznej oraz zapobieganiu patologiom i rozwój kompetencji kluczowych?
Ze względu na typ projektu rozwój usług placówek wsparcia dziennego oraz innych alternatywnych form opieki dla dzieci (powyżej 3 roku życia) i młodzieży służące integracji społecznej oraz zapobieganiu patologiom i wybrana grupę docelową, zasadne jest założenie, że każdy uczestnik projektu, który w okresie 4 tygodni po zakończonym udziale w projekcie skorzysta z szeroko pojętego kształcenia (np. zajęcia językowe, zajęcia informatyczne itp) poza projektem to liczony będzie do przedmiotowego wskaźnika.