Aktualności

Terminy posiedzeń WRRP - Kadencja 2023-2027

   2024
Termin od Termin do Tryb
18.12.2024 18.12.2024 stacjonarny
28.10.2024 12.11.2024 obiegowy
18.09.2024 18.09.2024 stacjonarny
29.07.2024 09.08.2024 obiegowy
17.06.2024 20.06.2024 obiegowy
07.05.2024 10.05.2024 obiegowy
16.04.2024 16.04.2024 stacjonarny
21.03.2024 28.03.2024 obiegowy
13.03.2024 18.03.2024 obiegowy
22.02.2024 26.02.2024 obiegowy
11.01.2024 11.01.2024 stacjonarny

 

    2023
Termin od Termin do Tryb
29.11.2023 8.12.2023 obiegowy
19.10.2023 19.10.2023 stacjonarny

Nauczyciel niedostosowanych społecznie

 

Nauczyciel niedostosowanych społecznie (pedagog resocjalizacji, socjoterapeuta) udziela pomocy dzieciom i młodzieży z zaburzeniami w funkcjonowaniu społecznym, zaniedbanych wychowawczo, z rodzin patologicznych. Prowadzi grupową terapię udzielając wsparcia w przełamywaniu problemów rozwojowych i egzystencjalnych  w szkołach i w placówkach opiekuńczo-wychowawczych.

Zadania zawodowe:

  • diagnozowanie środowisk dzieci i młodzieży niedostosowanej społecznie oraz obszarów zagrożeń, ich przebiegu i form występowania oraz możliwości interwencji kryzysowych,
  • planowanie tematyki zajęć terapeutycznych oraz stosowanych metod w zależności od wieku i preferencji uczestników dotyczących np. rodziny, przyjaźni, miłości, czasu wolnego, własnych aspiracji i potrzeb, ulubionych zabaw itp.,
  • udzielanie pomocy i wsparcia dzieciom i młodzieży z trudnościami w nauce i w kontaktach z rówieśnikami, z zachowaniami agresywnymi i przestępczymi oraz zaburzeniami emocjonalnymi i uzależnieniami,
  • prowadzenie grupowych zajęć i warsztatów terapeutycznych w formie różnorodnych ćwiczeń, zabaw i gier, w trakcie których następuje wyładowanie frustracji, odreagowanie stresów i napięć,
  • organizowanie aktywności i działań twórczych z zakresu arteterapii dających akceptację i wyrozumiałość na niepowodzenia,
  • stwarzanie wychowankom sytuacji umożliwiających zmianę własnego wizerunku, zdobycie umiejętności w komunikowaniu się  z innymi itp.,
  • stosowanie różnych metod socjoterapii: praca w kole, burza mózgów, zajęcia plastyczne, psychodrama, pantomima, techniki kształtujące wyobraźnię itp.,
  • ewaluacja oddziaływań pedagogicznych podejmowanych wobec grupy dzieci i młodzieży niedostosowanej społecznie,
  • podejmowanie działań na rzecz rodzin dzieci niedostosowanych społecznie: motywowanie rodziców do współpracy i korzystania z pomocy 

w rozwiązywaniu problemów wychowawczych, wspólne poszukiwanie satysfakcji z rodzicielstwa,

  • współpraca z rodzicami, opiekunami i wychowawcami uczestników zajęć socjoterapeutycznych, z lekarzami i psychologami, z ośrodkami pomocy społecznej oraz z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi,
  • dbałość o bezpieczeństwo psychofizyczne uczestników zajęć, zachowanie tajemnicy grupowej oraz zapewnienie regularności spotkań,
  • organizowanie konferencji i sesji warsztatowy przygotowujących pedagogów do pracy z dziećmi i młodzieżą, która wymaga szczególnego wsparcia wychowawczego.

Warunki podjęcia pracy w zawodzie:

Nauczyciel niedostosowanych społecznie musi posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne ze specjalizacją uprawniającą go do pracy w określonej placówce kształcenia i wychowania specjalnego. Ponadto od osób wykonujących ten zawód pracodawcy z reguły oczekują: udokumentowanego doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą, posiadania certyfikatów i świadectw potwierdzających ukończenie studiów podyplomowych lub dodatkowych kursów specjalizacyjnych np. z zakresu pedagogiki leczniczej, pedagogiki terapeutycznej, oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki, tyflopedagogiki, posiadania certyfikatów i świadectw potwierdzających udział w szkoleniach i konferencjach z zakresu pedagogiki ogólnej  i specjalnej, certyfikatów poświadczających odbycie zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla nauczycieli / pedagogów szkolnych. Z biegiem czasu wykształcił się system oświaty, w którym rola nauczyciela została bardzo precyzyjnie określona w przepisach prawnych. 1 września 2018 r. weszło w życie rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 26 lipca 2018 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2018 r., poz. 1574).

Wymagania psychofizyczne:

Nauczyciel niedostosowanych społecznie powinien być otwarty, empatyczny, charakteryzować się umiejętnością nawiązywania kontaktów i słuchania, cierpliwością, zdolnością koncentracji uwagi, a także podzielnością uwagi i dobrą pamięcią. Musi być osobą tolerancyjną, o dużej dozie obiektywizmu. Praca wiąże się z dużą odpowiedzialnością społeczno-moralną, powinien więc cechować się dojrzałością emocjonalną, samokontrolą oraz empatią i umiejętnością słuchania. Jest zobowiązany do przestrzegania tajemnicy zawodowej. Nauczyciel tej specjalności powinien pamiętać o poszanowaniu autonomii każdego człowieka i jego prawie do decydowania o sobie, nie może wykorzystywać posiadanej wiedzy do manipulowania innymi osobami.

Przeciwwskazania do wykonywania zawodu:

Czynnikiem utrudniającym pracę w zawodzie nauczyciela niedostosowanych społecznie są wady i dysfunkcje narządu wzroku niedające się skorygować szkłami optycznymi lub soczewkami kontaktowymi, a także wady narządu słuchu, które nie mogą być skorygowane aparatem słuchowym w przypadku co najmniej jednego ucha, tak aby możliwa była komunikacja werbalna. Przeciwwskazaniem są choroby psychiczne, nosicielstwo chorób zakaźnych oraz choroby pasożytnicze. Utrudnieniami mogą być również schorzenia strun głosowych, niska ekspresja werbalna i wady wymowy.

Możliwości i szanse zatrudnienia:

Nauczyciel niedostosowanych społecznie może szukać zatrudnienia w organizacjach samorządowych, placówkach oświatowych oraz pozarządowych. Zazwyczaj są to: przedszkola specjalne, szkoły specjalne, przedszkola i szkoły realizujące edukację włączającą, specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze, szkoły specjalne przysposabiające do pracy.

Szkoły:

Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie

Kierunek: pedagogika specjalna

ul. Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa

tel. 22 589 36 00

e-mail: aps@aps.edu.pl 

http://www.aps.edu.pl

Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Kierunek pedagogika specjalna

ul. Sterlinga 26, 90-212 Łódź

tel. 42 631 58 00

e-mail: rekrutacja@ahe.lodz.pl

https://www.ahe.lodz.pl

Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

Wydział Psychologii i Nauk Humanistycznych

Kierunek: pedagogika resocjalizacyjna

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków 

tel. 12 252 44 04

e-mail: rekrutacja@afm.edu.pl 

https://www.ka.edu.pl

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Wydział Pedagogiki

Kierunek: pedagogika resocjalizacyjna

ul. Jana Karola Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz

tel. 52 34 19 308

e-mail: wydzialpedagogiki@ukw.edu.pl 

https://pedagogika.ukw.edu.pl

Dane kontaktowe:

WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W ŁODZI

Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Łodzi

Oddział w Piotrkowie Trybunalskim

ul. Wojska Polskiego 2, 97-300 Piotrków Trybunalski

tel. 44 649 60 87, 44 647 74 01

e-mail: cizpt@wup.lodz.pl

Ulotka w wersji do wydruku dostępna w załączniku poniżej.

Załączniki

Nauczyciel niedostosowanych społecznie (pedagog resocjalizacji, socjoterapeuta) 2020
Nauczyciel niedostosowanych społecznie (pedagog resocjalizacji, socjoterapeuta) 2020.pdf 427 KB

Menedżer zawartości serwisów internetowych

Menedżer zawartości serwisów internetowych zajmuje się pozyskiwaniem, weryfikacją i przetwarzaniem informacji, które następnie publikuje w serwisach internetowych. Do jego zadań należy także optymalizacja informacji i weryfikacja poprawności funkcjonowania strony internetowej.
 

Zadania zawodowe:

 
  • pozyskiwanie informacji z różnych źródeł, ich selekcjonowanie, przetwarzanie oraz opublikowanie na stronie internetowej;
  • posługiwanie się narzędziami informatycznymi do wyszukiwania informacji w źródłach internetowych;
  • zapoznawanie się z pozyskanymi informacjami oraz dokonywanie ich selekcji pod kątem merytorycznym i rodzajowym;
  • katalogowanie wyselekcjonowanych treści;
  • przetwarzanie (optymalizowanie) treści na potrzeby internetu zgodnie z wymaganiami wyszukiwarek internetowych;
  • publikowanie treści na stronie internetowej zgodnie z otrzymanymi wytycznymi;
  • kontrolowanie publikowanych treści pod kątem ich zgodności ze statusem organizacji oraz zgodności z prawem;
  • dbanie o poprawność językową, zgodność tekstów z zasadami gramatycznymi i interpunkcyjnymi oraz wykorzystanie treści zgodnie z prawem autorskim i prawami pokrewnymi;
  • redagowanie i przygotowywanie informacji do zamieszczenia w serwisach internetowych;
  • modyfikowanie, moderowanie i edytowanie zawartości serwisów internetowych;
  • optymalizowanie zawartości serwisów internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych;
  • przygotowywanie materiałów audiowizualnych.

Warunki podjęcia pracy w zawodzie:

 
Do wykonywania zawodu menedżera zawartości serwisów internetowych preferowane jest wykształcenie wyższe pierwszego stopnia, chociaż w indywidualnych przypadkach zawód mogą wykonywać również osoby z wykształceniem średnim. Zawód może być równie dobrze wykonywany przez absolwentów kierunków humanistycznych, jak i ścisłych, gdyż wykonywane zadania zawierają elementy będące przedmiotem kształcenia zarówno na kierunkach ścisłych, społecznych i humanistycznych. Do wykonywania zawodu nie są wymagane specjalistyczne uprawnienia ani też certyfikaty, natomiast mile widziane jest udokumentowane doświadczenie i umiejętności praktyczne w zakresie zarządzania zawartością serwisów internetowych potwierdzone np. przez portfolio projektów. Przydatna jest umiejętność posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie w podstawowym zakresie.

Wymagania psychofizyczne:

 
Zawód ten wymaga umiejętności syntetycznego, analitycznego i logicznego myślenia, dzięki któremu menedżer dokonuje doboru optymalnych informacji i treści, jak również spostrzegawczości, która umożliwia szybkie wyszukiwanie istotnych informacji. Wymagane są również takie cechy, jak samodyscyplina, rzetelność i dokładność konieczne, aby czynności wykonywane były na odpowiednim poziomie jakościowym. Do wykonywania zawodu konieczna jest zdolność koncentracji i podzielności uwagi umożliwiające wyodrębnianie i łączenie wybranych fragmentów informacji oraz dostrzeganie ogólnego obrazu całości przygotowywanego materiału.

Przeciwwskazania do wykonywania zawodu:

 
Zawód może być wykonywany przez osoby o ograniczonych predyspozycjach ruchowych, np. z grupą inwalidzką dotyczącą właściwości ruchowych. Istnieje również możliwość wykonywania tego zawodu przez osoby z upośledzeniem głosu, mowy czy narządu słuchu, pod warunkiem możliwości kompensacji niepełnosprawności przez odpowiednie oprzyrządowanie.

Możliwości i szanse zatrudnienia:

 
Menedżer zawartości serwisów internetowych zatrudniany jest zwykle w firmach świadczących usługi w zakresie tworzenia i zarządzania serwisami internetowymi oraz w firmach, które we własnym zakresie zarządzają własnymi stronami internetowymi.
 

Szkoły:

 

Uniwersytet Łódzki Wydział Filologiczny

kierunek: informacja w środowisku cyfrowym (studia I stopnia)
ul. Pomorska 171/173, 90-236 Łódź
tel. 42 665 51 06
e-mail: filolog@uni.lodz.pl
http://filolog.uni.lodz.pl
 

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Wydział Humanistyczny

kierunki: architektura informacji (studia I stopnia), informatologia stosowana (studia II stopnia)
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 4A, 20-031 Lublin
tel. 81 537 27 63
e-mail: humanik@umcs.lublin.pl
https://www.umcs.pl
 

Uniwersytet Jagielloński Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej

kierunek: zarządzanie informacją (studia I i II stopnia)
ul. prof. Stanisława Łojasiewicza 4, 30-348 Kraków
tel. 12 664 55 82
https://wzks.uj.edu.pl
 

Dane kontaktowe:

 
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W ŁODZI
Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Łodzi
Oddział w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Wojska Polskiego 2, 97-300 Piotrków Trybunalski
tel. 44 649 60 87, 44 647 74 01
e-mail: cizpt@wup.lodz.pl
 

Ulotka w wersji do wydruku dostępna w załączniku poniżej.
 

Załączniki

Menedżer zawartości serwisów internetowych 2020
Menedżer zawartości serwisów internetowych 2020.pdf 435 KB

Kulturoznawca

Kulturoznawca zajmuje się poznawaniem i upowszechnianiem historii oraz teorii kultury, prowadzi badania teoretyczne i empiryczne procesów i zjawisk kultury. Stara się poszerzać swoją wiedzę, poznaje różne dziedziny sztuki, czyta zarówno nowości literackie i recenzje aktualnych wydarzeń kulturalnych, jak również bada różnorodne źródła historyczne, co pozwala mu analizować zjawiska kultury oraz jej wytworów. Równie ważnym elementem pracy jest przekazywanie wiedzy o zjawiskach kultury, wartościach sztuki i sposobach jej przyswajania poprzez prowadzenie wykładów, prelekcji i pogadanek o kulturze, pisanie recenzji, książek i artykułów.
 

Zadania zawodowe:

 
  • poznawanie teorii kultury (badanie źródeł historycznych, wszelkiej literatury przedmiotu, dostępnych zbiorów kultury materialnej itp.) oraz stosowanie założeń i twierdzeń teoretycznych do analizy i wyjaśniania rozmaitych procesów oraz zjawisk w historii kultury i w kulturze współczesnej polskiej bądź innych krajów;
  • dokumentowanie wiedzy o kulturze materialnej i duchowej (zbieranie wszelkiego rodzaju materiałów, dokumentów, przedmiotów, ich archiwizowanie);
  • organizowanie i prowadzenie badań nad procesami upowszechniania kultury;
  • przygotowywanie ekspertyz, analiz i opinii dotyczących procesów i zjawisk w historii kultury oraz w kulturze współczesnej;
  • pisanie książek, artykułów i komunikatów naukowych z dziedziny wiedzy o kulturze;
  • wygłaszanie referatów i prelekcji o historii i teorii kultury, udział w dyskusjach dotyczących wiedzy o kulturze;
  • opracowywanie recenzji o publikacjach naukowych dotyczących wiedzy o kulturze;
  • uprawianie publicystyki z dziedziny wiedzy o kulturze w mediach: prasie, radiu i telewizji;
  • doradztwo w dziedzinie kulturoznawstwa;
  • współpraca z innymi przedstawicielami tego zawodu w kraju i za granicą.

Warunki podjęcia pracy w zawodzie:

 
Niezbędnym i w zasadzie jedynym warunkiem podjęcia pracy w zawodzie kulturoznawcy jest posiadanie wyższego wykształcenia w tym kierunku. Choć formalnie nie są wymagane dodatkowe kursy czy szkolenia, szanse zatrudnienia rosną wraz z posiadanymi kwalifikacjami dodatkowymi, takimi jak znajomość języków obcych, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych czy dobra znajomość przynajmniej jednej z dyscyplin artystycznych lub jej uprawianie. Duże znaczenie przy wyborze pracownika na stanowisko kulturoznawcy ma również prezencja.

Wymagania psychofizyczne:

 
Z uwagi na ciągłą styczność z ludźmi ważna jest umiejętność nawiązywania kontaktów, umiejętność współdziałania oraz miłe usposobienie. Niezastąpiona jest łatwość wypowiadania się zarówno w mowie jak i piśmie. Pożądaną cechą jest także wyobraźnia i myślenie twórcze, które pozwala na dostrzeganie nowych i nietypowych rozwiązań w analizie i interpretacji dzieł sztuki. Niezastąpiona jest ciekawość i gotowość do nieustannego samodoskonalenia się:, pogłębiania wiedzy i poszukiwania nowych doświadczeń. Kulturoznawca jest osobą, która musi się stale rozwijać i poszerzać swoje horyzonty, by nadążać za zmieniającymi się w sztuce trendami. Ważne są takie cechy, jak samodzielność, cierpliwość oraz dokładność, zdolność do koncentracji uwagi i jej podzielność. Kulturoznawca powinien mieć również szerokie zainteresowania, zwłaszcza w dziedzinach artystycznych, społecznych, ale również technicznych, menedżerskich i naukowych.

Przeciwwskazania do wykonywania zawodu:

 
Czynnikiem utrudniającym pracę w zawodzie kulturoznawcy są znacznego stopnia dysfunkcje narządu wzroku, których nie da się skorygować. Z uwagi na bezpośredni kontakt z innymi ludźmi utrudnieniem jest niepełnosprawność słuchu, która nie może być skorygowana aparatem słuchowym.

Możliwości i szanse zatrudnienia:

 
Kulturoznawca może znaleźć zatrudnienie w rozmaitych instytucjach upowszechniania kultury: ośrodkach kultury, muzeach, teatrach, kinach (jako organizator i animator kultury, kierownik literacki), w wydawnictwach oraz redakcjach różnych mediów (jako dziennikarz, recenzent) czy instytucjach oświatowych, naukowo-badawczych zajmujących się projektami z zakresu kultury (jako nauczyciel - wykładowca, koordynator i realizator tego typu projektów).
 

Szkoły:

 

Uniwersytet Łódzki Wydział Filologiczny

kierunek: kulturoznawstwo (studia I i II stopnia)
ul. Pomorska 171/173,90-236 Łódź
tel. 42 665 51 33, 42 665 51 32
e-mail: kulturoz@uni.lodz.pl
http://www.kulturoznawstwo.uni.lodz.pl
 

Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

kierunek: kulturoznawstwo (studia I stopnia)
ul. Sterlinga 26, 90-212 Łódź
tel. 42 631 58 00, 42 631 58 01
e-mail: uczelnia@ahe.lodz.pl
http://www.ahe.lodz.pl/kulturoznawstwo
 

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydział Antropologii i Kulturoznawstwa

kierunek: kulturoznawstwo (studia I i II stopnia)
ul. Szamarzewskiego 89c, 60-568 Poznań
tel. 61 829 22 55, 61 829 21 00
e-mail: waik@amu.edu.pl
https://waik.amu.edu.pl/
 

Dane kontaktowe:

 
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W ŁODZI
Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Łodzi
Oddział w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Wojska Polskiego 2, 97-300 Piotrków Trybunalski
tel. 44 649 60 87, 44 647 74 01
e-mail: cizpt@wup.lodz.pl
 

Ulotka w wersji do wydruku dostępna w załączniku poniżej.

 
 

Załączniki

Kulturoznawca 2020
Kulturoznawca 2020.pdf 466 KB

Koordynator projektów unijnych


Koordynator projektów unijnych zarządza projektami krajowymi i międzynarodowymi współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Projekty mogą dotyczyć różnych obszarów działalności: produkcyjnej, usługowej, naukowej, badawczej, edukacyjnej, kulturalnej, społecznej itp. Podstawą pracy koordynatora są dokumenty i wytyczne instytucji zarządzającej oraz poradniki beneficjenta, a także umiejętność korzystania z generatorów wniosków i Centralnego Systemu Teleinformatycznego służącego do obsługi projektów UE.
 

Zadania zawodowe:

 
  • planowanie i organizacja działań w projekcie z uwzględnieniem zasad i przepisów BHP, ochrony ppoż., zasad ergonomii i ochrony środowiska;
  • analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu;
  • tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej;
  • realizowanie projektu unijnego we współpracy z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
  • monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych;
  • ocenianie stopnia osiągnięcia rezultatów i celów projektu;
  • ocenianie kwalifikowalności i zatwierdzenie wydatków w projekcie;
  • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej projektu;
  • zarządzanie pracą zespołu projektowego.

Warunki podjęcia pracy w zawodzie:

 
Wykonywanie zadań zawodowych wymaga od koordynatora projektów unijnych wykształcenia wyższego,  szerokiej wiedzy interdyscyplinarnej oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Pracodawcy preferują absolwentów kierunków takich jak: europeistyka, zarządzanie, ekonomia czy prawo. W zawodzie mogą też pracować absolwenci innych kierunków studiów wyższych, którzy mają odpowiednie predyspozycje i uzupełnili swoje wykształcenie o kompetencje związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi, projektami, funduszami unijnymi. Osoba chcąca pracować jako koordynator projektów unijnych może też ukończyć studia podyplomowe lub specjalistyczne kursy z zakresu pozyskiwania funduszy europejskich.

Wymagania psychofizyczne:

 
W zawodzie koordynatora projektów unijnych pożądane są następujące predyspozycje psychofizyczne:
  • zdolność nawiązywania kontaktu z ludźmi oraz łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie,
  • umiejętność współpracy z zespole,
  • umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych,
  • umiejętność planowania i prognozowania działań, krytycznego i analitycznego myślenia,
  • zainteresowania menedżerskie oraz uzdolnienia kierownicze,
  • wysoka podzielność uwagi i dobra pamięć,
  • umiejętność koncentracji na zadaniu,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka odporność na stres,
  • spostrzegawczość,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • gotowość do ustawicznego uczenia się oraz dzielenia się wiedzą.

Przeciwwskazania do wykonywania zawodu:

 
Bezwzględnym przeciwwskazaniem do wykonywania zawodu koordynatora projektów unijnych mogą być dysfunkcje tj. znaczna niesprawność wzroku, słuchu, poważne wady wymowy oraz niepełnosprawność ruchowa, która uniemożliwiałaby wykonywanie zadań zawodowych.

Możliwości i szanse zatrudnienia:

 
Koordynator projektów unijnych może pracować w instytucjach realizujących projekty unijne, np. w urzędach i instytucjach administracji rządowej i samorządowej (urzędach gminnych, miejskich, starostwach powiatowych, urzędach marszałkowskich), w fundacjach i stowarzyszeniach, w instytucjach edukacyjnych (szkołach, uczelniach, firmach szkoleniowych), jednostkach naukowo-badawczych, instytucjach wspierających lokalne inicjatywy oraz biznes a także w firmach produkcyjnych i usługowych dowolnej branży czy ośrodkach wspierających lokalne inicjatywy. Może też pracować jako niezależny ekspert w ramach własnej działalności gospodarczej.
 

Szkoły:

 

Uniwersytet Warszawski Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych

kierunki: europeistyka (studia I i II stopnia), europeistyka - integracja europejska (studia I stopnia)
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
tel. 22 552 02 18
e-mail: wnpism@uw.edu.pl
https://wnpism.uw.edu.pl/
 

Wyższa Szkoła Gospodarki Krajowej w Kutnie

kierunek: europeistyka (studia I i II stopnia)
ul. Lelewela 7, 99-300 Kutno
tel. 24 355 83 40
e-mail: wsgk@wsgk.com.pl
http://www.wsgk.com.pl
 

Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Społecznych

kierunek: europeistyka (studia I stopnia)
Koszarowa 3, 51-149 Wrocław
tel. 71 375 52 03
https://www.wns.uni.wroc.pl/
 

Politechnika Śląska Wydział Organizacji i Zarządzania

kierunek: zarządzanie projektami (studia I stopnia)
ul. Roosevelta 26-28, 41-800 Zabrze
tel. 32 277 73 14
e-mail: e-mail: roz@polsl.pl
https://www.polsl.pl/
 

Dane kontaktowe:

 
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W ŁODZI
Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Łodzi
Oddział w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Wojska Polskiego 2, 97-300 Piotrków Trybunalski
tel. 44 649 60 87, 44 647 74 01
e-mail: cizpt@wup.lodz.pl

 
Ulotka w wersji do wydruku dostępna w załączniku poniżej.

 
 

Załączniki

Koordynator projektów unijnych 2020
Koordynator projektów unijnych 2020.pdf 438 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji