HtmlBox

Навіґація по катеґоріях

Alfabet

Опубліковувач

Media design i marketing wizerunkowy

 

 W 1954 roku Leo Burnett właściciel agencji reklamowej zobaczył w gazecie zdjęcie  ranczera na tle swojego gospodarstwa. Poszukiwał wtedy modela do reklamy papierosów, która miałaby zachęcić mężczyzn do palenia papierosów z filtrem. Burnett wymyślił postać kowboja na koniu palącego papierosa. Niestety, modele zatrudnieni do reklamy byli mało autentyczni. Wówczas właściciel agencji postawił na kowboja ze zdjęcia, Roberta Norrisa właściciela rancza w Kolorado. Od tej pory, niepewni mężczyźni czuli się twardzielami paląc Marlboro, ponieważ był to papieros dla chłodnego i pewnego siebie kowboja. Sprzedaż papierosów Malboro wzrosła z 5 mld dolarów w 1955 roku do 20 mld. dol. W 1957 roku. A Robert Norris niepalący ranczer, stal się Malboro Manem. Pojawiał się na bilboardach, w czasopismach i w reklamach telewizyjnych. Reklama Malboro była tak wszechobecna i skuteczna, że w badaniu przeprowadzonym w latach dziewięćdziesiątych, 90 % uczniów rozpoznało kowboja palącego papierosa. Studia na kierunku Media design i marketing wizerunkowy przekazują wiedzę z zakresu kreowania wizerunku i funkcjonowania mediów społecznościowych. Studenci dowiadują się, w jaki sposób budować własną markę i jak dbać o wizerunek w sieci oraz jak prowadzić strategię marki. Nabywają umiejętność tworzenia grafiki komputerowej a także projektów reklamowych. Są zapoznawani z zasadami tworzenia projektów wizerunkowych oraz redukowania skutków kryzysów wizerunkowych. Duży nacisk kładziony jest, na naukę wykorzystania najnowszych technologii i narzędzi informatycznych niezbędnych w przyszłej pracy zawodowej.

 

Profil studenta:

 
Pomyśl o tym kierunku studiów, jeśli:
 
  • Jesteś osobą otwartą, komunikatywną
  • Cechuje cię dobra organizacja pracy, wytrwałość, terminowość
  • Jesteś osobą kreatywną, posiadasz analityczny umysł
  • Lubisz nowinki technologiczne
  • Jesteś odporny na stres
 
Pomyśl o czymś innym, jeśli:
 
  • Jesteś osobą zamkniętą w sobie
  • Żyjesz off-line
  • Wolisz wykonywać polecenia
  • Nie lubisz działać w pośpiechu
  • Brak Ci pomysłowości
 

Program studiów:

 
Studia obejmują takie przedmioty jak:
  • Komunikacja wizualna
  • Projektowanie systemów grywalizacyjnych
  • Social media marketing
  • Corporate Design i graficzna komunikacja marki
  • Gaming marketing
  • Event marketing
  • Content marketing & Storytelling
  • Camera & Image – fotografia
  • Kampania medialna - projekt
  • Camera & Image - TikTok, Reels, VideoSoMe

Możliwości i szanse zatrudnienia:

 
Absolwenci kierunku Media design i marketing wizerunkowy mogą znaleźć zatrudnienie w:
 
  • Agencjach reklamowych
  • Firmach e-commerce
  • Działach PR
  • Mediach społecznościowych.
  • Środkach masowego przekazu
 
Absolwent studiów Media design i marketing wizerunkowy może pracować m.in. jako:
 
  • Analityk rynku mediów
  • Ekspert ds. badań marketingowych
  • Social media manager
  • Trendwatcher
  • Specjalista ds. customer experience

Możliwości kształcenia:

Uniwersytet Dolnośląski DSW Wrocław

Typ studiów: studia I stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
Wydział: Wydział Studiów Stosowanych
Kierunek: Media design i marketing wizerunkowy
Specjalności na studiach:
  • Branding i zarządzanie marką 
  • Grafika i multimedia 
  • Komunikacja wizerunkowa i reklama
  • Marketing i social media w biznesie 
  • Media audiowizualne i wideomarketing
Adres: ul. Strzegomska 55, 53 - 611 Wrocław
Telefon: 539 670 503
e-mail: karolina.barczak@dsw.edu.pl
www: https://www.dsw.edu.pl/badania-i-nauka/wydzia%C5%82-studiow-stosowanych
 

Dane kontaktowe urzędu:

 
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W ŁODZI
Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Łodzi
ul. ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź
tel. 42 66 30 279, 42 66 30 273, 42 66 30 255
e-mail: centrum@wup.lodz.pl
 

Ulotka w wersji do wydruku dostępna w załączniku poniżej.

Załączniki

Media design i marketing wizerunkowy
Media design i marketing wizerunkowy .pdf 390 KB

Informacje o publikacji dokumentu