Nagłówek

Nawigacja po kategoriach

Alfabet

Wydawca treści

Grafika reklamowa i multimedia


Studia na kierunku grafika reklamowa i multimedia przygotowują do zawodu projektanta w zakresie szeroko pojmowanej grafiki użytkowej. Studia pozwalają na zdobycie wszechstronnej wiedzy z zakresu nauk informatycznych i artystycznych, w tym typografii, komunikacji wizualnej czy historii sztuki oraz kultury współczesnej. Program kształcenia obejmuje nie tylko zajęcia z obszaru animacji i grafiki ilustracyjnej, ale też z zakresu marketingu, reklamy i zarządzania. Dają również możliwość rozwinięcia umiejętności związanych z wykorzystywaniem nowoczesnych narzędzi i programów informatycznych, takich jak Adobe In Design czy Photoshop.
 

Profil studenta:

 
Pomyśl o tym kierunku, jeśli:
 
  • masz zdolności plastyczne,
  • jesteś wrażliwy na sztukę i masz orientację w takich jej dziedzinach, jak: malarstwo i grafika, wzornictwo, animacja filmowa itp.,
  • jesteś twórczy i pomysłowy,
  • odznaczasz się dobrym smakiem i zmysłem artystycznym,
  • interesujesz się nowoczesnymi technologiami informatycznymi,
  • dobrze radzisz sobie z obsługą komputera, a zwłaszcza programami graficznymi z pakietu Adobe (Photoshop, InDesign, Illustrator) i CorelDraw,
  • lubisz nowości i nie cierpisz rutyny.
 
Pomyśl czymś innym, jeśli:
 
  • masz zaburzenia w rozróżnianiu barw (daltonizm) i percepcji kształtów,
  • nie interesujesz się sztuką i mediami interaktywnymi,
  • nie masz zdolności artystycznych,
  • nie lubisz pracy samodzielnej oraz wymagającej wykorzystania komputera.
 

Program studiów:

 
Studia obejmują takie przedmioty jak:
  • historia projektowania,
  • historia sztuki,
  • socjologia sztuki i projektowania,
  • wprowadzenie do oprogramowania graficznego,
  • grafika rastrowa i wektorowa,
  • obróbka filmu, animacji i dźwięku,
  • fotografia,
  • rysunek i kompozycja,
  • podstawy komunikacji wizualnej,
  • podstawy kaligrafii,
  • architektura informacji i narzędzia w projektowaniu,
  • marketing i branding,
  • prawa autorskie i etyka w zawodzie projektanta.
 

Możliwości i szanse zatrudnienia:

 
Absolwenci kierunku grafika reklamowa i multimedia (w zależności od specjalizacji) mogą znaleźć zatrudnienie w:
  • agencjach reklamowych,
  • studiach projektowych,
  • wydawnictwach,
  • drukarniach,
  • agencjach multimedialnych,
  • firmach produkujących gry, aplikacje oraz materiały www,
  • działach marketingu i promocji firm różnych branż,
  • mediach tradycyjnych (np. prasa, telewizja) i internetowych (np. portale i serwisy informacyjne).
 
Absolwent kierunku grafika reklamowa i multimedia może pracować m.in. jako:
  • projektant grafiki użytkowej,
  • projektant grafiki reklamowej,
  • pracownik działu marketingu i reklamy,
  • specjalista ds. multimediów.
 

Możliwości kształcenia:

 

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie

Typ studiów: stacjonarne i niestacjonarne I stopnia
grafika reklamowa i multimedia
Specjalności:
  • grafika reklamowa i edytorska,
  • multimedia i grafika interaktywna,
  • User Experience (psychologia projektowania).
al. Jana Pawła II 39a, 31-864 Kraków
telefon: 12 683 24 00
e-mail: wse@wse.krakow.pl
https://wse.krakow.pl/
 

Dane kontaktowe urzędu:

 
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W ŁODZI
Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Łodzi
Oddział w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Jarosława Dąbrowskiego 13
tel. 44 649 60 87
e-mail: piotrkow@wup.lodz.pl
 

Ulotka w wersji do wydruku dostępna w załączniku poniżej.

Załączniki

Grafika reklamowa i multimedia
Grafika reklamowa i multimedia.pdf 230 KB

Informacje o publikacji dokumentu