HtmlBox

Навіґація по катеґоріях

Alfabet

Опубліковувач

Komunikowanie promocyjno - wizerunkowe - reklama, branding, public relations

Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno – wizerunkowe - reklama, branding , public relations kierowane są do absolwentów studiów pierwszego stopnia, którzy chcieliby rozwijać swoją wiedzę i umiejętności w obszarze szeroko pojętego marketingu. W trakcie studiów słuchaczom przekazywana jest wiedza z zakresu promocji, reklamy, marketingu i brandingu. Nabywają umiejętności w wykorzystywaniu narzędzi i metod komunikowania marketingowego. Poznają strategie i narzędzia public relations w ramach komunikowania wizerunkowego. Są zaznajamiani z projektowaniem promocyjnym i tworzeniem strategii reklamowych oraz zarządzaniem kampaniami reklamowymi. Uczą się stosowania najnowszych technologii informatycznych między innymi w grafice komputerowej.

Profil studenta:

 
Pomyśl o tym kierunku studiów, jeśli:
 
  • Interesujesz się zagadnieniami PR
  • Cechuje Cię analityczny umysł
  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, kreatywną, pomysłową
  • Posiadasz łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania ich
  • Potrafisz przekonać innych do swoich racji
 
Pomyśl o czymś innym, jeśli:
 
  • Kreatywność nie jest Twoją mocną stroną
  • Nie masz w sobie żyłki biznesowej
  • Posiadasz introwertyczną osobowość
  • Brak Ci zdolności przywódczych
  • W pracy cenisz sobie powtarzalność

Program studiów:

 
Studia obejmują takie przedmioty jak:
  • E-marketing
  • Kreatywność multimedialna w promocji, reklamie i public relations
  • Projektowanie wizerunku i promocji – narzędzia i technologie
  • Język w promocji, reklamie i marketingu
  • Trening kompetencji komunikacyjnych
  • Prawo reklamy, bradingu i PR
  • Projektowanie graficzne i DTP
  • Projektowanie i kreowanie marki
  • Strategie i techniki mediacji i negocjacji
  • Fotografia wizerunkowa i promocyjna

Możliwości i szanse zatrudnienia:

 
Absolwenci kierunku Komunikowanie promocyjno – wizerunkowe - reklama, branding, public relations mogą znaleźć zatrudnienie w:
 
  • Agencjach marketingowych
  • Firmach eventowych
  • Działach PR
  • Agencjach kreatywnych
  • Think tankach
 
Absolwent studiów Komunikowanie promocyjno – wizerunkowe - reklama, branding, public relations może pracować m.in. jako:
 
  • Doradca wizerunkowy
  • Specjalista ds. kampanii promocyjnych
  • Specjalista ds. PR
  • Grafik komputerowy
  • Trener komunikowania wizerunkowego
 

Możliwości kształcenia:

 

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Typ studiów: studia II stopnia, stacjonarne i niestacjonarne
Wydział: Wydział Nauk Społecznych
Kierunek: Komunikowanie promocyjno – wizerunkowe - reklama, branding,      public relations
Specjalności na studiach:
  • Reklama i branding
  • Public relations
  • Projektowanie promocyjne
Adres: ul. Kanoniczna 9/301, 31-002 Kraków
Telefon: 12 889 86 01
e-mail: wns@upjp2.edu.pl
www: https://wns.upjp2.edu.pl/

Dane kontaktowe urzędu:

WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W ŁODZI

Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Łodzi
ul. ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź
tel. 42 66 30 279, 42 66 30 273, 42 66 30 255
e-mail: centrum@wup.lodz.pl
 

Ulotka w wersji do wydruku dostępna w załączniku poniżej.

Załączniki

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama branding public relations
Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama branding public relations.pdf 306 KB

Informacje o publikacji dokumentu