W związku z wprowadzeniem nowej wizualizacji i znaku dla Województwa Łódzkiego, a także koniecznością dostosowania zapisów umowy do powszechnie obowiązujących przepisów prawa zmieniliśmy załącznik nr 3 do Regulaminu wyboru projektów - Wzór umowy o dofinansowanie projektu.
Zmiany w umowie wymagają doprecyzowania zapisów Regulaminu wyboru nr FELD.07.12-IP.01-003/24 - do § 11 dodany zostaje punkt 13 o treści:
„Jednym z warunków przekazania kolejnej transzy dofinansowania jest zatwierdzenie wniosku o płatność, w którym beneficjent rozlicza co najmniej 70% łącznej kwoty otrzymanych transz dofinansowania w formie zaliczki. Rozliczenie to obejmuje wykazanie wydatków we wniosku o płatność (łącznie z wydatkami ujętymi i zatwierdzonymi w poprzednich wnioskach o płatność) oraz oświadczenie, w którym beneficjent informuje o poniesionej w ramach projektu (narastająco) kwocie kosztów pośrednich z dofinansowania.”
Zmiany obowiązują od 19.02.2025 r.