Poznaj zasady promowania projektu - Regionalny Program Operacyjny WUP Łódź

Zasady promocji i oznakowania projektów

ZNAK WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO

Aktualizacja Strategii komunikacji... i związana z tym zmiana wizualizacji projektów realizowanych w ramach RPO WŁ

Infomujemy o przyjęciu przez Zarząd Województwa Łódzkiego zmienionej Strategii komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. W dokumencie uwzględniono nowy system wizualizacji województwa.

W przypadku oznaczania projektów realizowanych z programu regionalnego rekomenduje się wykorzystanie nowego znaku województwa łódzkiego. Znak ten należy umieszczać w ciągu znaków w kolejności: znak Funduszy Europejskich, barwy RP, znak województwa łódzkiego, znak Unii Europejskiej.

Z uwagi jednak na fakt kończącej się perspektywy 2014-2020 oraz problemy ze zmianą wizualizacji projektów, dopuszcza się nadal stosowanie logotypu „promuje łódzkie".

Załączniki

Strategia komunikacji RPO WŁ (luty 2021 r.)
Strategia komunikacji RPO WŁ (luty 2021 r.).pdf 1881 KB
znak województwa łódzkiego KOLOR
znak województwa łódzkiego KOLOR.zip 6587 KB
znak województwa łódzkiego CZ-BIALE
znak województwa łódzkiego CZ-BIALE.zip 9111 KB
zestawienie znaków 2021
zestawienie znaków 2021.zip 621 KB

Informacje o publikacji dokumentu