Studia na kierunku Komunikowanie promocyjno – wizerunkowe - reklama, branding , public relations kierowane są do absolwentów studiów pierwszego stopnia, którzy chcieliby rozwijać swoją wiedzę i umiejętności w obszarze szeroko pojętego marketingu. W trakcie studiów słuchaczom przekazywana jest wiedza z zakresu promocji, reklamy, marketingu i brandingu. Nabywają umiejętności w wykorzystywaniu narzędzi i metod komunikowania marketingowego. Poznają strategie i narzędzia public relations w ramach komunikowania wizerunkowego. Są zaznajamiani z projektowaniem promocyjnym i tworzeniem strategii reklamowych oraz zarządzaniem kampaniami reklamowymi. Uczą się stosowania najnowszych technologii informatycznych między innymi w grafice komputerowej.
Profil studenta:
Pomyśl o tym kierunku studiów, jeśli:
- Interesujesz się zagadnieniami PR
- Cechuje Cię analityczny umysł
- Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, kreatywną, pomysłową
- Posiadasz łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania ich
- Potrafisz przekonać innych do swoich racji
Pomyśl o czymś innym, jeśli:
- Kreatywność nie jest Twoją mocną stroną
- Nie masz w sobie żyłki biznesowej
- Posiadasz introwertyczną osobowość
- Brak Ci zdolności przywódczych
- W pracy cenisz sobie powtarzalność
Program studiów:
Studia obejmują takie przedmioty jak:
- E-marketing
- Kreatywność multimedialna w promocji, reklamie i public relations
- Projektowanie wizerunku i promocji – narzędzia i technologie
- Język w promocji, reklamie i marketingu
- Trening kompetencji komunikacyjnych
- Prawo reklamy, bradingu i PR
- Projektowanie graficzne i DTP
- Projektowanie i kreowanie marki
- Strategie i techniki mediacji i negocjacji
- Fotografia wizerunkowa i promocyjna
Możliwości i szanse zatrudnienia:
Absolwenci kierunku Komunikowanie promocyjno – wizerunkowe - reklama, branding, public relations mogą znaleźć zatrudnienie w:
- Agencjach marketingowych
- Firmach eventowych
- Działach PR
- Agencjach kreatywnych
- Think tankach
Absolwent studiów Komunikowanie promocyjno – wizerunkowe - reklama, branding, public relations może pracować m.in. jako:
- Doradca wizerunkowy
- Specjalista ds. kampanii promocyjnych
- Specjalista ds. PR
- Grafik komputerowy
- Trener komunikowania wizerunkowego
Możliwości kształcenia:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Typ studiów: studia II stopnia, stacjonarne i niestacjonarneWydział: Wydział Nauk Społecznych
Kierunek: Komunikowanie promocyjno – wizerunkowe - reklama, branding, public relations
Specjalności na studiach:
- Reklama i branding
- Public relations
- Projektowanie promocyjne
Telefon: 12 889 86 01
e-mail: wns@upjp2.edu.pl
www: https://wns.upjp2.edu.pl/
Dane kontaktowe urzędu:
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W ŁODZI
Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Łodziul. ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź
tel. 42 66 30 279, 42 66 30 273, 42 66 30 255
e-mail: centrum@wup.lodz.pl